I kärnan av lösningar och tjänster som stöder informationshantering och kunskapsledning finns människor och vardagsarbetet behov. Vi ser till att varje medlem i organisationen har rätt information på rätt plats och vid rätt tidpunkt.
Vi hittar alltid de bästa lösningarna för arbetet och kommunikationen, så att de motsvarar varje affärsverksamhets behov. Vi förbinder oss att skapa de bästa förutsättningarna och verktygen för smidigt virtuellt teamarbete inom organisationen.
Våra lösningar baserar sig på Microsoft-teknik och finns antingen på en server eller kan placeras i moln helt enligt dina önskemål. Våra lösningar håller bra över tid, och du kan också lita på möjligheterna att utveckla dem vidare inom ramen för de möjligheter som erbjuds av Microsofts ständigt utvecklade teknik.
Läs mer om våra tjänster och lösningar, som vi har skapat för våra nöjda kunder!
INTRANÄT FÖR FÖRETAG OCH ORGANISATIONER
Kommunicera smidigt oavsett plats med intranätportalen för kommunikation som är inbyggd i Microsoft SharePoint.
BUSINESS INTELLIGENCE-LÖSNINGAR
Hantering och rapportering av företagsinformation med Microsoft Power BI är en självtjänst som är oberoende av tid och plats.
PROJEKTPORTFÖLJ
Projektportföljen är till hjälp vid hantering av projekt i deras olika faser för projektledningen, projektchefen och projektarbetarna.
DOKUMENTHANTERING
Hitta information enkelt och datasäkert med dokumentshanteringslösningar som är inbyggda i Microsoft SharePoint.
Microsoft Teams och grupparbetslösningar
Teams erbjuder lättanvända verktyg för modernt samarbete samt flera möjligheter att effektivisera arbetet med automatisering och sammankopplade applikationer.
Utveckling av affärsapplikationer
Användningsspecifik utveckling av affärsapplikationer med Microsoft Power Platform -verktygen.
Dokumentmallar automatiskt
Automatiseringen av dokumentmallar gör det lättare att hitta, dela och skydda information datasäkert.
Avtalshantering
Avtalshantering i SharePoint samlar alla avtal till en koncentrerad vy.
Inköpsportfölj
Smidigt genomförda inköp med hjälp av inköpsportföljen – i enlighet med lagar och budgeten.
KUNDRELATIONSHANTERING
Uppnå den bästa kundupplevelsen och underlätta kundrelationshanteringen med Microsoft D365- eller Dynamics CRM-verktygen.
Microsoft Viva
Teams-applikationer för en flytande och mångsidig medarbetarupplevelse samt en engagerad arbetsgemenskap.
”Kundförståelsen för Solu Digitals experter är toppmodern! Du behöver aldrig vrida vad vi letar efter, men dina experter förstår direkt från vår värld vad vi behöver och vad som stöder vår verksamhet.”
”Solu Digitals referenser och förståelse för våra behov imponerade på oss, och därför kom också Office 365-lösningar in i bilden. Beslut om samarbete med Solu Digital togs snabbt.”
Solu 365 är anden i Microsoft Office 365-grupperna. Som användare av Solu 365 bildar du alltid din arbetsgrupp för ett behov och med de rätta inställningarna – samtidigt får du en lätt och snabb vy över din organisations alla Office 365-grupper. Du undviker att bilda grupper två gånger – inga dubbletter. All värdefull information bakom ett klick.
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Prenumerera på en sammanfattning av våra expertartiklar på engelska direkt i din e-post en gång i månaden.
Solu 365 – hantera Teams-grupper med hjälp av automatisering
Hanterbarhet för bildande av Teams- och Office 365-grupper och för bläddring av grupper
Ingen onödig överlappning av information
Transparens och tillförlitlighet i datahanteringen
Alla Teams- och Office 365-grupper bakom ett klick