YHTEYS-
TIEDOT

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
09 3154 6677 info@soludigital.fi
Tiedonhallinnan tehokkaimmat ratkaisut

Solu Digital tarjoaa Microsoft-teknologiaan pohjautuvia ratkaisuja ja palveluita eri tarpeisiin.

Ota yhteyttä

Panostaja & Solu Digital – Solu 365®

Solu 365 ® toi liikkuvaa työtä tekevälle organisaatiolle ketterän kommunikaatioalustan ja dokumentinhallinnan

Panostaja on suomalainen sijoitusyhtiö, joka on ollut toiminnassa vuodesta 1984 saakka. Panostaja kehittää aktiivisena omistajana suomalaisia PK-yrityksiä. Yrityksellä on yhdeksän enemmistöomistuksessa ja kaksi vähemmistöomistuksessa olevaa sijoituskohdetta, jotka muodostavat Panostajan kanssa konsernin. Panostaja-konsernissa työskentelee kokonaisuudessaan 2043 henkilöä ja konsernin liikevaihto on yhteensä 200 miljoonaa euroa (2018).  

Panostaja & Solu Digital: Solu 365® -työkalu viestintään ja dokumentinhallintaan

Solu Digitalin asiakasymmärrys teki vaikutuksen

Panostaja on organisaationa pieni ja notkea sekä henkilöstö on paljon liikkeellä. Yrityksen sisäisessä kommunikaatiossa oli haastavaa se, että henkilöstö on harvoin kasvotusten koolla. Sähköposti oli sisäisessä kommunikaatiossa liian jäykkä, ja tähän Panostaja etsi vaihtoehtoista ratkaisua.

Panostajalla oli jo käytössään dokumentinhallintajärjestelmä. Jatkovaiheessa kaivattiin kommunikaatioalustaa, joka toimii myös mobiilikäytössä. Yrityksessä oli tähän mennessä käytetty Microsoftin työkaluja ja uutena vaihtoehtona kartoitettiin myös Googlen työkaluja.  

”Solu Digitalin referenssit ja ymmärrys tarpeistamme tekivät vaikutuksen meihin ja näin ollen myös laajemmat Office 365 -ratkaisut astuivat kuvioon. Päätös yhteistyöstä Solu Digitalin kanssa syntyi nopeasti.”

Juha Sarsama
Sijoitusjohtaja, Panostaja

Solu Digital on rakentanut Panostajalle Solu 365® -työkalun Office 365 –ryhmien ja dokumenttien hallintaan sekä tiimityöskentelyn tueksi.


”Ratkaisussa meille tärkeää oli se, että siinä on kommunikaatiomahdollisuuden lisäksi myös dokumenttien hallinta. Lisäksi järjestelmä ei saa olla liian järeä ja se täytyy olla yksinkertainen käyttää.”

Juha Sarsama
Sijoitusjohtaja, Panostaja

Panostaja otti Solu 365® -työkalun käyttöön vuoden 2019 alussa ja se toimii erinomaisesti. Solu 365® -työkalun käyttöönotolla oli hyvin tiukka aikataulu, mutta Solu Digitalin asiantuntija oli tehokas ja vei hankkeen määrätietoisesti ja nopeasti maaliin. Yhteistyö oli joustavaa puolin ja toisin. Erityisesti Teamsin käytössä oli Panostajan henkilöstöllä paljon opittavaa. Solu Digital antoi paljon tukea ja apua siinä.  

”Solu 365® -tuotteessa positiivista on erityisesti se, että se tarjoaa ennen kaikkea läpinäkyvän tavan jakaa tietoa ja kommunikoida. Jokainen organisaation jäsen on tietoinen yrityksen sisäisistä asioista reaaliajassa paikasta riippumatta. Olemme sisäisessä viestinnässä siirtyneet lähes kokonaan pois sähköpostista Teamsin kanaviin.”

Milla Store
hallintoasiantuntija, Panostaja

L&T      

Copyright © 2024 Solu Digital