Asiakkuudenhallintaa Microsoft Dynamics 365 -ratkaisuilla parasta asiakaskokemusta varten
Nykypäivän digitaalisessa työympäristössä paras mahdollinen asiakaskokemus on organisaatioille ensiarvoisen tärkeä tavoite. Me tuomme organisaatiollenne Microsoft Dynamics 365 -ratkaisun joustavaan, helppoon ja samaan aikaan laadukkaaseen asiakkuuden hallintaan.
Dynamics CRM yhdistää asiakkuudenhallinnan CRM-järjestelmän ja toiminnanohjausjärjestelmän yhteen sovellukseen tehostamaan myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun toimintaa.
Pilvipalveluna saatavilla oleva D365 skaalautuu ja mukautuu muuttuvan liiketoimintaympäristön sekä sen haasteiden ja tarpeiden mukaan.
Microsoftin Azure-ratkaisut takaavat Dynamics 365 asiakkuudenhallinnan järjestelmän infrastruktuurin kattavaan toimintaan parantamaan organisaationne asiakaskokemusta:
- Hallitse asiakastietoa keskitetysti ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta
- Lujita asiakassuhdetta lisäämällä organisaation läpinäkyvyyttä asiakkaiden ja asiakasryhmien suuntaan
- Auta asiakkaitasi tuntemaan paremmin organisaatiosi toimintaa ja vahvista asiakaskokemusta
- Tehosta organisaatiosi omaa toimintaa läpinäkyvän datan avulla
- Hyödynnä työkalun tarjoama näkymä organisaatiosi omiin prosesseihin ja niiden toimivuuteen sekä dataan perustuvat näkemykset opastaen toiminnan kehittämisessä
- Seuraa liidejä ja myyntiputken mahdollisuuksia
- Seuraa kunkin liidin etenemistä myyntiprosessin vaiheiden mukaisesti
- Pidä tiimit organisoituna välittömien näkymien ja myyntimahdollisuuden parissa työskennelleiden tiedon avulla
- Seuraa myynnin edistymistä reaaliaikaisten myyntiputken suorituskykytietojen avulla
- Hyödynnä merkityksellisiä tietoja ja tehosta liiketoimintaasi
- Keskity oleelliseen tunnistamalla tärkeimmät prioriteetit sekä seuraavaan vaiheeseen edistyvät liidit tai seurantaa vaativat asiakkaat
- Selkeytä tiimien toimintaa ja tehosta tehtävien suorittamista työkalun konkreettisen ohjeistuksen ja opastuksen avulla
- Lisää tiimin tehokkuutta ja automatisoi tehtäviä sekä työnkulkuja, kuten myyntitarjousten muodostaminen, asiakaspalautteen kerääminen ja sähköpostikampanjoiden toteuttamisen
- Ymmärrä asiakkaiden käyttäytymistä ja paranna vuorovaikutusta
- Seuraa asiakassuhteen vuorovaikutusta eri kosketuspisteissä asiakkaan kanssa ja tunnista optimointimahdollisuuksia sekä menestystekijöitä
- Tue asiakkaita ja tarjoa korkealaatuista asiakaspalvelua
- Ole vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa kanavasta riippumatta yhdistämällä eri viestintäalustat, kuten pikaviestikeskustelut, puhelut, sähköposti tai yhteisöpalvelut Dynamics 365:een
- Rakenna luottamusta ja asiakasuskollisuutta tarjoamalla ensiluokkaista asiakaspalvelua, joka saa asiakkaat palaamaan
Microsoft Dynamics 365:n käyttöönotto helposti ja joustavasti
Pienillä mukautuksilla saamme muodostettua entistä toimivamman kokonaisuuden vastaamaan kaikkiin organisaationne ja asiakkaidenne tarpeisiin:
- Asiakkuudenhallintajärjestelmän käytön määrittely organisaatiossa
- Ratkaisun hyödyntämisen käytännöt pelikirjaksi työntekijöiden työn tueksi
- Koulutukset tai työpajat Dynamics 365:n tehokkaaseen käyttöön
Tarjoamme lisäksi integrointi- ja muita palveluita, joilla asiakkuudenhallinta kytketään osaksi organisaation tiedolla johtamisen kokonaisuutta.
Tutustu asiakastarinoihimme:
Lue lisää asiantuntijoidemme artikkeleista:
- Teams-käyttö tehokkaasti: 5 vinkin artikkelit
- Microsoft Power BI -työkalu helpottaa controllerin työtä
- Ketterää ja kustannustehokasta sovelluskehitystä Microsoftin Power Platformilla
- Taipuuko SharePointilla sopimushallinta?
- Provisiointi ja migraatio yhdessä
- Pelikirja eli hallintamalli varmistaa työkalujen sujuvan käytön
- Luottamuksen merkitys nykyajan hybridityöskentelyssä
- Tekoälyn hyödyntäminen liiketoiminnassa
- Tiedosta kilpailuetusi
- Tietoturva kuntoon Copilotin käyttöönottoa varten
- SharePoint Premium edelläkävijöiden älykkääseen tiedonhallintaan
- Ajankäytön hallinnalla enemmän tuloksia ja vähemmän stressiä
- Rakenna luottamusta ja menestystä virtuaalitiimeissä
- Kohenna työn tuottavuutta tekoälyn avulla
- Kuinka hallita keskeytyksiä ja pysyä keskittyneenä
- Kaikki Solu Digitalin asiantuntijoiden artikkelit
Haluatko kuulla lisää asiakkuudenhallinnasta?
Ota yhteyttä Arnoon:
Arno Hakkarainen
Senior Consultant
040 7522 738
arno.hakkarainen@soludigital.fi
Tilaa uutiskirje
Tilaa kooste asiantuntija-artikkeleistamme suoraan sähköpostiisi.